onsdag 9. april 2014

Til mamma

Min mor er neste som får bursdagskort i disse dager. Jeg har kjøpt en nydelig 6x6" blokk med papir fra Pion design, med vårtema. ALLE arkene er nyyyydelige og jeg kan velge og vrake hvilke jeg skal bruke. Denne gangen ble det arkene med "april" og vakre små blåmeiser. Passet perfekt til mottakeren :)

I tillegg har jeg fargelagt et Magnolia stempel med søte Tilda. Mulig det egentlig er tenkt å være et julemotiv, men jeg synes det passer til bursdger og andre anledninger også. Fargelagt med copics.



Søte Pixie vil smake litt på blomstene


Hun skjønner ikke helt hvorfor hun blir nektet...



Dekorert med kantstanser fra Martha Stewart, halvperler og blomster. Vimplene har jeg klipt ut selv og stemplet bokstaver på. Tråden er Scrappefloss.


Klem fra Maja


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar