lørdag 14. desember 2013

Siste ut i rekken av bursdagsbestillingen!

Her er søsterkortet, det er litt sprekere i fargene, men med et nostalgisk motiv. Jeg liker godt disse motivene, minner meg om glansbilder m.m. som var da jeg var liten.
Det er ikke så ofte jeg lager blå kort eller med så sterke farger, men datteren min likte dette veldig godt. Så da er det bare å krysse fingrene for at mottaker også gjør det :)



 
Materialliste:
Kartong - Blå bazill
Mønsterark - Pion Design, Sagaen om våren
Motiv - Digitalt. Etsy
Kantstanser - Martha Stewart
Andre dies - Nestabilities
Blomster, scrappefloss, metallengel
Handskrevet tekst
 

 
Det er litt vanskelig å ta gode bilder nå i mørketiden..
 

 
 
 

 
Nå er alle kortene klare for levering og jeg er i gang med julekortene.
 
 
Klem fra Maja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar