søndag 1. desember 2013

Bestilling på rekke og rad

De neste blogginnleggene mine vil være fra en bestilling jeg har fått på bursdagskort til mor, far og søster. Det er gøy å variere på kortene, og det ble det i alle fall denne gangen med mottakere av ulik alder og kjønn :)

Først ut er pappakortet. Motivet er hentet ut av en H&M-katalog! De selger kopper og fat med de skjønneste dyremotiv. Denne vaskebjørnen på et fat er både kul og søt på samme tid. Og passer riktig godt til en pappa! Jeg følger opp dyretemaet innvendig med en stilig ugle.



 
Dette er et posekort. Posene er bestilt fra Unik Hobby, brettet i to og dekorert.


 
Materialliste:
 
Papirpose - Unik Hobby
Mønsterpapir - Maja Design Vintage Summer Basics
Sirkelstanser - Nestabillities
Rub-ons - Quick cutz
Tekststempel - "til deg". Deler av juletekststempel fra Stempelblad
Tekststempel "gratulerer" - ukjent.
Trestjerner fra Nille, bånd og floss, halvperler og frimerke.
Tegnet søm for hånd
 

 
Plass til en liten hilsen inni kortet, i tillegg til en større tag inni som man kan skrive noe på.
Ugla er fra et motivark jeg har kjøpt på Etzy. Digitalt.
 

 
På baksiden er mitt personlige stempel.
 
Mammakortet kommer i neste innlegg om noen dager, og til sist er det søsterkortet :)
 
Klem fra Maja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar