søndag 22. september 2013

Enkelt bursdagskort

Lenge siden sist! Jeg er dessverre ikke så aktiv på kort-fronten for tiden. Merkes når jeg trenger et kort og det ikke ligger noen passende som er ferdige i boksen min. Så av og til tvinges det frem et kort, men heldigvis er det like gøy hver gang!! Jeg kommer fort inn i "boblen" igjen og da koser jeg meg veldig. Hadde bare vært fint om det skjedde litt oftere...

Dette er et bursdagskort, lagd i august en gang. Har visst tatt litt tid å få det ut på bloggen også ;)


 
Materialliste:
 
Kartong: Bazill grønn, div mønsterpapir-rester
Motiv: Klippeark fra 3ndy papir
Stempel: Norsk stempelblad - Gratulerer, 8 - ukjent
Knapper: Basic Grey
Pynt: Blonder, scrapfloss, div blomster, metallhjerte
 
 
 
 
 
 

 
 
Klem fra Maja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar