onsdag 31. juli 2013

Bryllupskort - igjen!

Her går det fremdeles i bryllupskort. Ramler stadig inn bestilling på flere. Det synes jeg er veldig hyggelig :)
Jeg har prøvd ut forskjellige bretteteknikker her. Den første fant jeg hos Mariannes Papirverden. Hun har en av mine favorittblogger, er til kjempestor inspirasjon!


Et enkelt stempelmotiv
 


Fine blomster og metallhjerte
 
Materialliste:
Kartong - Bazill
Papir - Melissa Francess
Kantpuncher - Martha Stewart
Blomster, metallhjerte, swirl, halvperler og en metall-engel fra Panduro
Dies - Oval fra Nestabillities

 
 


På baksiden ett av mine personlige stempel.
 
 
Kort nummer 2 i dag startet jeg ivrig på. Men må innrømme at særlig mer enn ett kort pr dag er ikke helt min greie. Jeg blir lei på slutten... Og jeg MÅ fullføre! Heldigvis var dette også en ny bretteteknikk for meg og det gjør det hele mer spennende. Sluttresultatet ble jeg ganske fornøyd med tross alt :)
 
 
Beklager noe uklart bilde. Tekstene er skrevet ut fra PC, trenger MANGE flere tekststempler ;)


Veldig kjekk bretteteknikk for en liten hilsen. Blir nok å bruke denne flere ganger!

 
Materialliste:
Kartong - dyp lilla/burgunder Bazill
Mønsterpapir . Maja Design, Vintage Summer
Dies - Nestabillities label 19 på "magebeltet" og oval inni kortet.
Metall-sommerfugl, diverse blomster og halvperler


 
Klem fra Maja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar