mandag 10. juni 2013

Sommer og bursdag

Det er så lenge siden jeg har hatt innlegg på bloggen min. Jeg har faktisk jevnt og trutt lagd kort, men det blir ikke alltid tatt bilde av for å legges ut her. Men denne helga lagde jeg to bursdagskort og den ene fikk jeg somlet meg til å ta bilde av... Det er et sommerlig bursdagskort til ei jente.
Jeg deltar i utfordring hos That's just so cute! So cute color 30

Material liste:

Kartong - Bazill Lilla og rosa
Mønsterark - Noter fra Melissa Frances, lilla mønsterark ruter/blomster fra Maja Design
Digistamp - Tiddly Inks
Fargelegging - Copic sketch markers
Stempel - Tekst "gratulerer
Diverse blomster, metallpynt "fe", tannhjul og hjørne, doilie, Martha Stewart border punch

Søt digi-stamp fra Tiddly Inks

Nærbilde av blomstrene, papirblomster og silkeblomster. 


Så heretter får målet mitt være å få ut alle kortene mine her på bloggen. Da har jeg dem her og kan kikke tilbake på produksjonen;)

Klem fra Maja









5 kommentarer:

  1. Hei og hå.
    Morsomt å se noe fra deg i denne bloggen din. Herlig kort med flotte papirer. Dette stemplet her er jo så koselig og morsomt å fargelegge.
    Håper det ikke blir så lenge til det kommer mer å hvile øyet på.
    Ha en flotters dag.
    Klem Gunn :-)

    SvarSlett
  2. Nydelig bursdagskort! Kjempe søtt stempel! Takk for at du tok fargeutfordringen hos TJSC!

    SvarSlett
  3. Nydelig kort! Herlige farger og pynt på dette!

    Takk for et flott bidrag :-)

    SvarSlett
  4. ÅÅÅ, så fint! Likte blomstene under motivet, og den lille blonde servietten
    Takk for at du tok utfordringen vår

    SvarSlett
  5. Supersøtt kort! Enkel og nydelig fargelegging av den søte jenta.

    Moro at du ville delta på utfordringen vår!

    SvarSlett