søndag 22. mai 2011

40-årsdag

I går var vi invitert i 40-årsdag til en venn av oss. Og da var det nytt prosjekt for min del, nemlig å prøve meg på bok-kort. Tutorial fant jeg hos wenches kort og papir
Det var skikkelig gøy å lage og slike kort er supre som gaveesker til f.eks konfirmasjon, bursdager etc.
Deltar i Scrapperikets utfordring med tema "Bursdag".
"Bokarkene" er lagd av tegnepapir fra Nille, permen av akvarellpapir 300 g samt Bazill. Pyntepapir fra Webster's Pages. Blomst retropunch, film fra Tim Holtz. Bling og bånd er ukjent.


Inni esken er et stempel fra Art Impression. Teksten er trykt ut med Spellbindersdies

Baksiden har mitt personlige stempel fra Papirgleder.no

3 kommentarer:

  1. Denne ble skikkelig stilig. Jeg har ennå ikke prøvd meg på denne varianten, det kommer vel etter hvert.
    Koselig at du er begynt å blogge. Går nok litt tid med dette ja.
    Ha en fin uke.
    Klem Gunn :-)

    SvarSlett
  2. Herlig bokkort!
    Artig med det motivet du har inne i selve kortet :)
    Fine farger og lekkert pyntet :)
    Takk for at du deltar på utfordringen vår.
    ha en flott dag :)

    Kristine
    Scrapperiket

    SvarSlett
  3. Kjempeherlig kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

    Linda, Scrapperiket

    SvarSlett